Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

07 August 2012

porak - perandaa


Ya Allahh .. lame nye tak update blog ..

alah , takpe :D bukan ade orang bace punn :D

banyak bende nak story . tp mcm larat pulak lah kan nak taip banyak-banyak tuu :D

as we know tak semua senyuman tu makna nya Bahagia.. :D

________________________________________________________________


  • SAHABAT :


tahu kan saya ade seorang insan yg saya sayang yg bermula dengan Capital S ? hm . kalau tak tahuu ade clue kat gamba2 disebelah
:D

first of all . saya tahu sayang niat awak baik nak saya buad pilihan hidup ..

tapi sayanggg ku , cara awak salah . awak bg account facebook Hong Ki tu kat alep adalah unuk menjatuh kan saya . awak sebagai seorang sahabat , ataw kawan .. awak takan pernah letih menasihati saya .. walau pun saya tak dengar . awak akan sentiasa di sisi saya ..

maaf lah dengan kate2 yg awak dah terime . tapi saya takde niat . saya ikut perasaan .. saya tahu saya salah ..

*tanak tulis dah ! nnty nanges*

________________________________________________________________


  • JANTUNG HATI :

 he is my MR.RIGHT !

maaf kn bby . bby tahu bby punce ! bby salah dalam hal nie . klau bulley bie , bby tana dah serabut dengan bende nie . bby penat nanges dah syg .. arrrgh! sedih nye bile bie campak cincin yg bby bagi .. 
bby tahu bie berubah , semate-mate untuk bby , demi bby .. bby tahu bie .. tapi bby ego . hati bby nie jahat . konon nye nak jadi bie yg dulu .. kali kedue bby menggigil bile bie campak nset yg kat tangn tu .. bie ? bende tu tak behage ke ? yaa~ bby tahu bby tak mampu lah nak hadiah kan Blackberry kat bie .. tp jangan lah buad mcm tu . SEDIH TAHU ?

bie , bby dah cukup sengsare selame nie bie . facebook bie dari dulu sampai sekarang , non-stop dgan betine-betine yg MELAYAN dan DILAYAN .. huh! dugaan..dugaann .. iye ! tahu lah bie tu HOT . tapi tayah lah .. :(  

bie nak ke sampai satu tahap bby upload gamba nie kat wall bie ??  bby sedih tau bile bie layan dyorang tu.. siap bg bg num phone ag .. =.=

sekarang nie bby tana hilang bie ! 

_____________________________________________________________________

  • YA ALLAH .. JANGAN  LAH KAU TURUN KAN DUGAAN YG AKU SENDIRI TAK MAMPU UNTUK ATASI .. SESUNGGUH NYA AKU HANYA HAMBA MU YG LEMAH ...