Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

17 March 2012

Sorry banyak susa kan bie ..

Aku tetido  seawall  8mlm.  Tu pon sebab aku rase suhu badan tetibe naik ..  aku terjage .. pde jam 11 mlm .. jantung hati call .. tp nset kan rosak .. then die text . kte nye kat mane ?? hm .. lepas dapat text tu ..  aku tunggu die sampai pkol 12 .. aku sendiri tak tahu ape aku rase .. aku nak tido semule .. tp takdapat ..  aku ambik keputusan nak jalan kaki g rumah die .. mase tengah jalan kaki .. aku nanges .. sepanjang jalan .. aku telampau takut .. bile-bile mase org boleh ambik kesempatan .. sumpah aku takut .. kali nie .. aku bejalan kaki .. tampe i/c tampe pisau .. yaaa~ pisau ..aku selalu kene gelak dgn fikri bile aku bawak pisau tu mase nak pegi umah die .. kenape die ketawe ?? die tak rase itu satu keselamatan untuk aku ke ?? kenape ? die tak risau aku ke ??
Sampai  kt rumh die .. aku tengok ade mmbe rumah die tengah guntig rambut .. aku taknak terus bagi salam .. sbb  mase tu jam pun dah pukol 12.30 .. aku tana la budak rumah die cakap ape2 pasal aku .. ye la .. mane tak nye ..aku selalu buad masalah dengan die .. aku selalu sangat datang rumah die … paling koman .. mesti ade sorang due yg mengate pasal aku ..
Untung nye .. aku sampai kat umah die .. die tak tido lagi .. aaku panggil  .. mmbe die panggil kan die … die kua dgn muke yg besalot pencuci muke .. die tanye aku .. kenape aku datang .. hm . sebena nye , aku pon tak tahu kenape aku datang .. aku ikot gerak hati aje .. mmg hati aku mmberontak nak jumpe die . aku rindu kan die.. sbb tu aku turut kan .. dan yg pasti aku nak lari dari budak rumah aku ..
Buad aku tersentuh .. fikri saba melayan setiap perangai aku ..aku tahu die syg kan aku ..
Die hanta aku balik rumah dengan selamat ..dalam pukol 1pagi .. hm .. aku sayang kan die ..  tak tahu nak ungkap mcm mane lagi ..  Allah Maha Mengetahui ..

Semoge kami kekal selame nye bersatu ,,

No comments: