Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

29 January 2012

si bodoh GILE SEXS !

ape punye babi jantan tu !!!!!!!!!!!!!!!!


korang .. :'(
korang nak tahu tak ..
hari tu ..
mase hari khamis ..
aku ade kls housekeeping dari pukul 3.oopm sampai 5.oopm ..
tngah aku syok-II belaja ..
aku dapat satu call ...
aku angkat ,
aku denga sore lelaki .
first aku denga mcm org tue ..
so,
aku mintak izin lect nak g tandas ..

aku angkat la call tu ..
then ,
dye kate dye DOCTOR !!!!
oke . aku pecaye ..
then dye tanye lapasal detail aku ..
dye tahu name aku ,
dye tahu num i/c aku
dye tahu aku belaja kat mane ..
then tetibe dye tanye mase aku masok PMM dulu ade tak aku waat chck-up ..
aku kate lah tade ..
mmg tade pon ..
then dye kate ..
dalam record aku kat klinik merlimau ..
dye dapat kesan ..
breast aku ade prob sikit ..
aku cuak gile ..
ku ckp lh ,,
doct buad kan appoimnt tok aku ..
cakap depan-II lagi senng ..
then,
dye kate ..
tape-II..
cakap dalam phone pon takpe ..
asal aku buad sikit senaman bagi kurang kan risiko breast aku dari kene penyakit ..
then aku kate ..
nnti call la balik ..
pastu aku letak nsset ..

perempuan mane nak dapat penyakit ?
lagi-II breast cancer ..
gile ko !
bagai tak benyawe lah aku kann ??
then , dah abis klas ..

mase aku kat rumah
'doctor' nie call lagi ..

aku angkat lah ..
sbb mmg aku mati-II pecaye die doctor ..

dye kate aku kene buad sikit sikit senaman tu ..
bagi buang lemak ..
KONON NYE LAH !!!

mule-II dye suruh aku bernafas melalui mulut ..
aku buad .. 3 kali aku stop ..
then dye mintak aku goncangkan breast aku sambil bernafas melalui mulut ..
SUMPAH AKU PELIK !
bile aku bayang kan ape yg die suruh buad tuhh ..
aku pikir ..
mcm orang tengah menyangp !
aku diam ..
diam
dan
terus diam ..

AT LAST !
baru aku sedar ..
si BABI nie  tengah menyangap n suruh aku layan !

KEPALE HOTAK KAU LAHANAT !!!!!!!!!!!!
pukimak !
aku mati2 risau ..
kau sempat2 nak gune kan aku !
babi betol kau setan !
aku kene ganguan sexual melalui phone ..

aku nanges ..
aku call fikri mintak fikri datang rumah ..
dye datng ..
aku cerite lah sume nya kat die ..

bile si babi tu call lagi ..
fikri angkat ..
dye tanye 'nie sape?' ..
fikri kate lah 'nie laki ain'
fikri tanye lah 'klinik doctor kat mane ?'
dye kate 'kenape?'
fikri ckp lah 'kalau betul istri saye adde problm .. kite chck kat klinik je ..'
then dye letak ..
tak lame pstu ..
dye call lagi ..
fikri angkat ..
pastu si babi tu ckp 'bye sayang!'
n tros letak ..

fikri puye lah marah kat aku ..
dye marah-II n tros balik rumah die ..
aku duk kat umah nangessss ...
nangessss n nangess ..
mmg tercalar lah maruah aku ...

sampai sekarang ,
aku FOBIA nak angkat call numyg aku tak kenal ..

SUMPAH !!!
NERAKA LAKNATULLAH TEMPAT BABI TU !
AKU BERSUMPAH LELAKI TU TAK HIDUP AMAN !

bie ;'(
kalau bby denga cakap bie pasal tuka num tu ..
mesti sume nie tak jadi .. :'(
plz bie .. jang lah ulang ayat JANTAN PUKIMAK nie bie ..
bby tersikse ..
bby merayu bie ....
BBY MINTAK MAAF ..

No comments: