Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

29 January 2012

keng-kawan

kenape lah ye aku nie cepat sangat nak terase ..

puas aku nak berubah sebenanye ..

dah nak buad mcm mane ..

mmg aku nie jenis yg SENSETIF !

cepat nak sentap .

korang taboleh ke nak paham ??

__z_____________u________________r______________a_______________i________________n__

nak di jadi kan cerite lah kan ..
housemate aku ..
aku bukan ape ..
oke je ngan orang nie ..
hmm ..
punce aku mcm nie sebena nye ..


haritu kan aku nak pinjam moto opah ..
waktu poh datang tuu ..
mintak izin elok-II kan ??
opah mcm tana bg ..
oke .
ta bg ckp lah tak bg ..
ini tidak ..
bole lak tanye along 'nak bg ke tak'
aku diam ag kat belakang tuhh ..
then , opah bg *keadaan terpakse*
tp asal tetibe along lak yg ingat kan aku ..
'jgn lme t opah nak balik ! '
EH woi !!
aku tahu lah !!
gelabah cipet ape ko ~!
then aku letak kunci moto tu .. aku teros masok bilik ..

__z_____________u________________r______________a_______________i________________n__ 


dah lah ! malas nak gaduh2 la cipet !! hari nie , aku pulak buad perangai ..

budak umah masak mee goreng tengah hari tadi ..  
aku nak makan mee tu .. 
nak makan ngan korang ..
tp kan aku baru bangon mase tu ??
yg aku tak sedap nak makan nye ..
korang masak ..
aku teperap dalam bilek ..
takan aku na tolong makan aje ,, 
ITU BUKAN AKU !!

then,
aku tros g mandi ..
siap mandi .. 
koang dh abis makan ..
korang tinggal kan mee tok aku ..
TERIME KASIH ..
aku nak makan lah mee tu sbna nye ..
tp denga mcm diri kene ngumpat ..
aku bia je lah ..
bile aku nak makan ..
aten dah buang ..
hm ..

__z_____________u________________r______________a_______________i________________n__ 

DAH TAKNAK CERITE !! sape yg bace nie .. anggap je cite dah abis .
hati aku sakit !! sakit sangat !


BYE !

No comments: