Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

05 December 2011

maluu tak hingat !!!!

adduii !! 
malu gille aku !!

td akk aku belikan aku


kebetulan ,, 
customer tak ramai ..
aku mkan la ..

dah abes makan ..
prosperity ..
biase la dengann lade hitam segale bagai ..
normal la kalau lade itam tu terselit :D

nak di jadi kan cerite .. 
aku amek cermin .. n chck la gigi aku nie ..
tana la nnty bile senyom kat customer .. cstomer gelak kan aku sbb gigi ade lade itam ..
tengah syok2 dengan khusyuk nye menggune kan pecongkel gigi ..
aku tedengar ..

"dik ! plastik mane ??"

dup dap dup dap dup dap ...

aku bangon n pusing .. customer tu gelak ...
AIISEYH !
mesti die nampk !

malu nye .. dodol betol .. aku engat kan aku da abes cover line ..

akak tu ngan boyfiee die gelak je mase beli .. aduii

malu makk !

No comments: