Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

01 December 2011

pengalaman mendewasa kan !

haha .. title tak tahan dooowh !


hurmm na taw ape yg berlaku ?
jeng jeng jeng ...

semalam,
aku mcm biase la kat kedai asam nie ..
hurm ..
mcm bangang .. 
sale dah la slow ..
pastu ade brader nie datang ..
ayat aku biase la
"amek sendiri bang"

haaa !! 
sekali itu BIG BOSS daa~!
hahaha !
die basooh aku KAW-KAW punye !
...................
................
.......

salah aku gak .. 
hihi ..
tp mmg malu lahh kan ..
mcm mane aku boleh tak cam muke die !
haha ..

semalam .. hampir2 aku tak capai target tao ..
hurm .. naseb baek last mnet ade org beli .. 
cecah gak a sale 300 ingget ..
huh! 
kalau ta .. tadapat la komisen aku 15 ingget ..
hihi ..
aku strt keje 24 ari bulan ari tu ..
sampai lah semalam .. 
aku sapu sume komisen 15ingget tu ,, 
tak pena miss agi a ..
cehh!
tana aku miss komisen .. 
tu la duet poket ..


story da mory arie nie ... is customer yg senget ! :)

die beli asam ... 
total die rm20.70 .. 
dye bg aku rm 50 .. 
so balance ..
 rm 29.30 ..
 pastu dye bg aku 30sen ..
 haha!
 aku dah pelik dah ...
 aku cakap70sen .. 
bukan 30sen .. 
pastu dye kate ..
 awak mek la duet syiling nie .
 sye tanak duit syiling
 :)
 haha .

tapi cinta ati saye ahmad fikri zullkeple jgn risau or jelez ..
coz mamat tu inai masih di jari dan ! wife die kat kedai baju sebelah nie .. :))

No comments: