Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

12 October 2012

aku Manusie LOOSER !

INTRO dulu pasal Si Dia  :)
  • Nurul Atika 
  • 26031993
  • Merlimau , Melaka .
  • Happy Go Lucky

kisah bermula apabila Zuera ditawar kan melanjut kan pelajaran di Politeknik Merlimau Melaka.. sentiasa bersama NINA selama masa orentasi ^^ 

nak di jadi kan cerite, satu hari , budak Pelancongan & Hospitaliti di arahkan untu berkumpul di  dalam Dewan Kuliah Jabatan Hospitaliti (DKJH). Masih bersama NINA ^^ 

NINA klas Pelancongan , dan aku pulak klas Hotel & Katering .. kemudian , kami di arahkan untuk duduk berkumpul mengikut klas ..*mcm tak tentu arah kene jauh dengan NINA* 

aku tahu aku klas DHK3B . jadi aku pun duduk lah dengan budak DHK3B . tak kenal sorang punn.. freshie lah kate kan .. 

dengan muke tak malu aku duduk sebelah Hamba Allah nie .. Lembut aje orang nye , kadang-kadang ape dye cakap aku payah nak denga sbb dye punye volume slow sangat ^^  ..

 Lect yg bg intro pasal poli tu *tak ingat lah sape lect tu* suruh kami sume yg berade dalam DKJH check name list + class .. dengan muke tak malu sekali lagi aku ajak Hambe Allah nie teman aku g check list name .. mane tahu kot-kot salah pulak . Dahh Malu aku kat situ .. YES! name aku ade . dan tak semene-mene , Die tunjuk name die ..  dari situ aku tahu name penuh die ^^ die kate panggil je Nurul :)

lepas pade tu .. kami rapat BERDUE . sampai kan NINA sendiri kate "dah mcm adik-beradik" ^^
KAMI :)

memendek kan cerita .. klas bermula . kawan tak kan BERDUA aje kuut :) kami pun mula rapat bersama ASHIFA dan SITI RAHMAH ^^

..:: ASHIFA & SITI ::..



selasa : 19072011 : 0757am

..:: ASHIFA , NURUL , ZUERA ::..
ini GAMBAR PERTAMA ^^

gambar nie SITI yang snap kan :) ini waktu klas AGAMA ^^ 
*ape ? engat sekolah rendah+menengah je blaja agame ? IPT pun still ade subject agama tahu ^^*


hari saling berganti hari . dan KAMI menjadi SAHBAT ^^  kemana pun pergi . KAMI akan BEREMPAT ^^  sehingga wujud nya PANGGILAN yang MENGGAMBAR KAN kami ni 4BERADIK.
  • Nurul  -  Along
  • Ashifa  -  Angah
  • Siti     -  Beby
  • Zuera -  Adik
 

Toilet Pun Jadi :)

antara KENANGAN kami ~>
Restaurant  Cristal 
Frashie kan.. mestilah TERUJAAA ^^  

 **Have A Great Dinner With Classmate At RESTAURANT CRISTAL **
(:  KAMI  :)

(:  Naim , Zuera , Nurul , Aqmal  :)

she is person that i love most ! 

..:: seWAJIBnya KAMI BEREMPAT ::..


kau & aku 


** Open House Di Rumah Puan Azimah **
(:  KAMI LAGI  :)



 selasa : 13092011 : 1017am
 telah di takdirkan Ilahi . kami tidak kekal selamanya bersama .. keAKRABan kami TerPisah jua . keINDAHan menjadi Kenangan . tak dapat aku gambar kan kehidupan aku apabila aku kehilangan MEREKA !

perkenalan singkat bersama FIKRI menjadi kan aku Alpa akan perasaan SAHABAT aku sendiri .. terlalu indah DIBUAI CINTA sehingga kan aku merana kehilangan SAHABAT .. persengketaan kecil menyebab kan kemusnahan  kebahagiaan di hati aku sendiri . tidak aku NAFIKAN ini MEMANG KHILAF KU !

mereka sabar , tabah menempuh hari mereka bersama aku .

KERANA MULUT DIRI MERANA .
perangai kebudak-budakan , panas baran , tidak berfikir sebelum berkata-kata , gurau yang kasar antara penyebab aku KEHILANGAN MEREKA !

kini semuanya menjadi kenangan yang tidak penah sesaaat pun aku lenyapkan dari minda dan hati ku :')


Nurul insan yang amat terluka dengan SIAPA SEBENARRNYA AKU .
nurul, maaf kan ain .. ain sayang kan nurul lebih macam ain sayang kan adik beradik ain sediri .. nurul tau kan mcm mane hidup ain mase ain hilang nurul ? ain sedar , nurul banyak makan hati dengan ain . ain mintak ampun mintak maaf dengan ape dah berlaku antare kite . SUNGGUH sehingge sekarang AIN RINDUKAN  NURUL ATIKA YANG DULU :'|

SITI : maaf kan ain .. ain banyak sakit kan hati beby selame kite kenal . ain tak sangke kejap sangat ain rase bahagie dalam persahabatan kite . ain tahu beby pun banyak dah makan hati dengan ain . susah nak cakap . ITU LAH DIRI AIN YANG SEBENA . ain cube beby .. ain cube untuk jadi yang lebih baik untuk korang . TAPI AIN TERLAMBAT :|

ASHIFA : dengan kamu , SIYEZLY ain nak mintak maaaf .. SUNGGUH AIN TAK TAHU PERASAAN KAMU PADE FIKRI MASE TU ..  mase tu ain fikir , ain nak  selamat kan SAHABAT ain . tapi ain silap langkah . ain hanyut dalam dunie ain sendiri :|

YOU GUYS !!

ain tahu peluang kite untuk jadi macam dulu dah lame terkubur ! cume ain mintak . moge kite tidak bermusuhan . ain tahu kehidupan baru kalian dah cukup bahagie sekarang .. cume ain yang masih terkontang kantig di  belakang mencari kawan untuk berkongsi segala rasa . sumpah ain rase ain bagai sampah yang boleh orang campak-campak kan . klas kite sume ade geng masing2 .. bile nak buad grouping . ain adalah pilihan yang terakhir . kinah , ayien , seha n nurul dah 1 group . miza , beby , shifa , ziera dah 1 group . wanie , sue , eza , dah 1 group .. tapi ain ? saat ade nye assessment grouping lah yang amat mengecewe kan ain . yang akan buad ain rase gile tersisih .. bende nie semue buad ain give up dalam hidup ain . ain tak kuat nak hadapi semue bende nie .. ain hanye mampu menjadi LALANG yang akn mengikut kemana arah angin bertiup . kini , ain hanya menanti dimana pengakhiran kesengsaraan ain yang ain sendiri cipta kan .



harapan yang tak kan pernah padam SEMOGA KITA MASIH BERKESEMPATAN UNTUK BERSAME SEPERTI DAHULU .

ain sayang kalian

uit BUDAK COMEL!! kasi LIKE laa :D

No comments: