Followers

status

putteri ku Nur Afifa Ariqa

14 October 2011

kau ! .

aku ta nyesal dapat ko . aku tak rase rugi dapat ko . aku taw ko baek . aku tau ko boleh diharap . skrg . aku rase ko segalenye .

dah due minggu kite besame . aku makin kenal ko mcm mane . tak tipu ade rase kecewe kat hati aku dengan perangai ko . tp aku bia kan aje . sebb . aku tau . aku kene terime ko seade nye .

mulut ko . perbuatan ko ..

aku cube tok bertahan selame mungkin ,.

mungkin . ni balasan atas ape yg aku buat dekat orang selame nie . Tuhan kurnia kan kau untuk aku , ade hikmah nye . aku tau itu ..

pedih hiti untuk terime semue nye ..

tp kau adelah segalenye !

mungkin selame nie .. aku yg telampau manje + mengade2 dengan sume yg penah jd bf aku .. sume dyorang ta mcm ko .. lain sangat..

kini aku sedaa .. aku kat atas tangan org yg lain . jadi aku tau .. aku taperlu pk pasal yg lepas ..

maki hamun mmg dah biase dalam hidup aku .

tp takpenah pulak dari bf sendiri .

hari ni . buat kali kedue aku terluke lagi .

mane ko yg dekat ipoh .. aku rindu yg itu . aku syg yg itu . aku perlukan yg itu ..

yg penuh kasih syg .. yg nampak syg nye kat aku . yg mmg pengasih .. subahannAllahh ... rindu tak terhingga .

kat sape la isi hati aku nie nak terluah .. sini je tempat yg aku ade ..

aku syg kau !

sayang kau sangat !

aku nak jage mulut aku . tapi ko plz la jgn buat aku jd aku yg asal .. aku taknak ..

selagi aku mampu sabar .

sayang ko AHMAD FIKRI

2 comments:

comey said...

kau beruntung syg . . jaga orang yang sygkan kau . jgn kau cari orng y ta sygkan kau . dgr ta ?!

zura said...

tapi hati aku .. ? pedih .. ene terima sume nye dari mulut die .. :(